Finn en Brother forhandler Her finner du din nærmeste Brother forhandler hvor du kan kjøpe maskiner, rekvisita og tilbehør, eller få hjelp til å finne den beste løsningen som passer for deg. Forhandleroversikt
Brother blekk, tonere, merketape og termiske etiketter Hold enhetene dine i gang med originale blekkpatroner og tonerkassetter, merketape og termiske etiketter, papirpakker av beste kvalitet og reservedeler. Se rekvisita og tilbehør
Brother Support Last ned den nyeste driveren og programvaren, finn brukerhåndbok eller søk gjennom ofte stilte spørsmål
Standard garantier Hos Brother har vi som mål og alltid være "At your side" og tilby den beste kundesupporten. Vi underbygger dette ved å tilby 3 års garanti på mange maskiner. Forutsetningen for å oppnå garantien og Bytte-på-stedet service er at maskinen er ment for salg i den nordiske regionen* og importert av Brother Nordic A/S. I de fleste tilfeller skal maskinen også våre registrert på vår hjemmeside innen 60 dager etter kjøpet. Standard bytte på stedet i korte trekk Tro det eller ei - men til og med en Brother maskin kan ha feil. Vi vet at du er avhengig av Brother maskinen din hver dag, og at arbeidsdagen kan vær utfordrende uten. Derfor tilbyr vi kostnadsfri "Standard bytte på stedet" garanti på mange av våre modeller. Denne tjenesten betyr at vi bytter ut maskinen hvis uhellet skulle være ute. Det vil ganske enkelt bli levert en tilsvarende maskin til deg, og vanligvis innen 2-4 virkedager! Merk: Standard bytte på stedet krever at maskinen har blitt brukt som beskrevet i håndboken, og at bare original Brother rekvisita har blitt brukt. Hvis man ikke overholder dette, opphever det garantien og Standard bytte på stedet-tjenesten. Standard bytte på stedet gir deg kostnadsfritt: Telefonsupport for å avhjelpe problemer knyttet til bruken av maskinen. Hvis problemet ikke kan løses over telefon, byttes enheten. Det er en forutsetning at maskinen har blitt brukt som beskrevet i håndboken - inklusive bruk av original rekvisita fra Brother. Hvis det oppstår problemer, kan du kontakte Brother Support: Ha maskinens serienummer tilgjengelig og beskrivelse av problemet. Samarbeid med supportrepresentanten for å finne ut av problemet, og om du selv kan rette det opp (feil bruk, tom for rekvisita), eller om det er en produksjonsfeil som krever bruk av din garanti (Standard bytte på stedet. Ikke dekket av Standard bytte på stedet: Oppsett / feilsøking av PC-en. Regelmessig vedlikehold. Skifte av rekvisita, utskifting av slitte deler grunnet normal slitasje samt misbruk. Lagring av informasjon i erstatningsmaskinen - for eksempel koding av faksnumre i en faksenhet. *På emballasjen er det angitt om det er en nordisk maskin, men er du i tvil er du velkommen til å kontakte oss. På ikke-nordiske maskiner er det 1 års Europeisk garanti fra Brother som gjelder. Som forbruker er du alltid som minimum dekket av en 2 års reklamasjonsrett. Noen produkter har opptil 5 års reklamasjonsrett (ref. Lov om forbrukerkjøp).
Utvidet garanti Utvidet garanti på din Brother maskin gir ekstra trygghet. Du har mulighet til å kjøpe opptil 5 års garanti*, og Brother vil gi støtte gjennom hele maskinens levetid. Brother servicepakker inkluderer utvidet garanti* i tillegg til ovennevnte standard garantier og dette til en overkommelig pris. Garantien gjelder i og opptil 5 år totalt og tilbyr bytte av slitasjedeler** gjennom hele garantiperioden, telefonsupport i vår åpningstid og ekstra sikkerhet ved å vite at maskinen vil byttes i tilfelle det skulle være nødvendig. Kontakt din lokale forhandler for mer informasjon. *Alle utvidede garantier krever at kunden registrerer maskinen på Brother sin hjemmeside senest 60 dager etter kjøpet. ** Slitasjedeler (skrivehode og valse) dekkes ikke i SWAP (TD/RJ/PJ/TJ) servicepakke.